irajector

ویدئو پروژکتورها ابزارهای بسیار جالبی هستند و می توانند تصویر را روی پرده در اندازه های مختلف نمایش دهند. در سال های اخیز به واسطه رشد تکنولوژی و سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری فعالیت های بسیار جالبی در زمینه ویدئو پروژکتورها صورت گرفته است و ما توانائی انجام این شکل از فعالیت ها را که بعضی از آنها در ایران برای اولین بار انجام گرفته است داریم و شما می توانید در امور تبلیغاتی و چنین مواردی از ما مشاوره بگیرید و پروژه های خود را به ما بسپارید.

ویدئو پروژکتورها به واسطه اینکه تصویرشان می توان روی سطوح مختلفی تشکیل شود قابلیت های فراوانی پیدا می کنند که برخی از آنها عبارت اند از :

1. Multi Projection
2. Video Mapping
Multi Projection یعنی کنار هم قرار دادن چندین پروژکتور و تاباندن تصویر آنها روی سطحی مشخص و سپس یکی کردن تصویر حاصل از آنها برای ایجاد تصاویری پرنورتر و با رزولوشن بسیار بیشتر. مثلا فرض کنید 4 پروژکتور با رزولوشن FHD یا همان 1920X1080 را که شدت روشنائی هر کدام نیز 4000 Lumens است کنار هم قرار دهیم. ترتیب قرار دهی مثلا می تواند به صورت آرایه ای 2X2 باشد. خروجی تصویر بسیار جالب خواهد بود. شدت روشنائی 4 پروژکتور با هم جمع شده و شدت تصویری برابر 16000 Lumens را ایجاد می کنند. همچنین پیکسل ها نیز با هم جمع شده و رزولوشن بسیار بالا ئی در حدود 3800X2100 پیکسل را تشکیل می دهند. شکل زیر این موضوع را بهتر نشان می دهد.

طبقه بندی موضوعی

عملکرد پروژکتور Vivitek D755WT

این پروژکتور از نوع Ultra-Short-Throw  است. این به این معنی است که توسط این پروژکتور می توانید از فاصله ای بسیار کم تصاویری بسیار بزرگ تولید کنید. این نوع پروژکتورها طراحی شده اند تا بسیار نزدیک به پرده نمایش قرار گیرند و ایجاد تصویر کنند. یکی از محاسن این نوع پروژکتور در این است که سایه افراد که در پروژکتورهای معمولی هنگام عبور از جلوی پروژکتور روی پرده دیده می شود در این نوع به وجود نمی آید. همچنین در مکانهاییکه محدودیت فضا وجود دارد نیز بسیار کاربردی هستند. نسبت بزرگنمائی یا Throw Ratio  در این پروژکتور 0.35 است. حال این عدد به چه معنی است؟ این عدد بیانگر این است که نسبت فاصله پروژکتور تا تصویر به طول تصویر 0.35 است. یعنی مثلا برای ایجاد تصویری با طول 3.5 متر روی پرده کافیست پروژکتور را در فاصله 1 متری از پرده قرار دهیم. تصویر زیر بهتر مطلب را توضیح می دهد. 

شدت روشنائی این پروژکتور 3300 ANSI LUMENS  است و کنتراست آن 10000 به 1 است که این دو تولید تصاویری بسیار با کیفیت و جذاب را تضمین می کنند. 

دستگاه همچنین مجهز به درگاه DispalyPort جهت اتصال به دستگاه های صوتی و تصویری است. از آنجائیکه این پروژکتور برای استفاده های MultiMedia  طراحی و ساخته شده است مجهز به بلندگوی داخلی 20 وات است که بسیار قدرتمند است. رزولوشن دستگاه نیز مقدار بسیار خوب 1280X800 پیکسل است که برای نمایش فیلم با کیفیت HD  کاملا مناسب است. از این پروژکتور می توان برای ساخت مانیتورهای بسیار بزرگ و تکنولوژی Rear Projection  به خوبی استفاده کرد. برای این منظور می توانید با ما در این مورد تماس بگیرید. همچنین به بخش Rear Projection  در این سایت مراجعه کنید. 



 عملکرد ویدئو پروژکتور ها
  • ویدئو پروژکتور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی